Royalty Free Images
Photarium blog directory Blog Directory - photarium

Photoblogs.org - The Photoblogging Resource
View My Profile

katalog blogów - wjo.pl
środa, 09 września 2009
Greater Poland landscape
My title page contents

Greater Poland landscape
Originally uploaded by lukasz_lukomski
Stare, ale nadal jare. Tylko na tyle ostatnio mnie stać.
02:59, macracantorhynchus , Chmury/Clouds
Link Dodaj komentarz »
czwartek, 20 sierpnia 2009
New Brighton in August

New Brighton in August
Originally uploaded by lukasz_lukomski

16:08, macracantorhynchus , Chmury/Clouds
Link Komentarze (1) »
poniedziałek, 16 marca 2009
Życie ssaków
Poszczególne fragmenty, które są na youtube, mógłbym oglądać bez końca. Moje ulubione to początek odcinka o naczelnych:



Oraz odcinek o szczekuszkach:

14:10, macracantorhynchus , Cos ekstra
Link Komentarze (1) »
poniedziałek, 08 września 2008
Klintehamn

Klintehamn
Originally uploaded by lukasz_lukomski
Szwecja - Gotlandia. Wiekszy wpis sie rodzi w bolach - pisanie pracy doktorskiej to najgorsza kara, jaka moze spotkac mlodego czlowieka. Serio.
15:01, macracantorhynchus , Chmury/Clouds
Link Komentarze (1) »
sobota, 02 sierpnia 2008
Different perspective

Different perspective
Originally uploaded by lukasz_lukomski
Tym razem moje. Dzis po raz pierwszy od ponad miesiaca na rowerze. Tylko i az 10 km - musze zaczac prowadzic notatnik kilometrowy.

Ogladalem ostatnio na paru portalach fotograficznych zalew zdjec 'zbozowych' i uznalem, ze tez chce takie. No i jest. Ale chyba troche inne. Mam nadzieje :)
17:25, macracantorhynchus , Chmury/Clouds
Link Komentarze (1) »
Hiking the river flood plains in Ayuittuq
Znalezione na flickr.com. Od bardzo dawna nie pisalem ale to zdjecie musze wyslac. przegladajac kiedys od niechcenia Wikipedie przeczytalem o Mount Thor. Mitologia nordycka zawsze byla ciekawa, wiec poszperalem dalej. Na Ziemi Baffina, gdzie znajduje sie ta wlasnie gora Thora, caly lancuch gorski jest pelen szczytow nazwanych imionami nordyckich bogow. Stad ciekawosc zaprowadzila mnie na flickr. I tak zaczalem szperac za takimi smaczkami. Mam jeszcze pare w ulubionych, ktorych nie mozna bylo, ze wzgledu na ograniczenia ich autorow, blogowac. Wiec jezeli ktos jest zainteresowany - chetnie sie podziele i oszczedze trudu szukania posrod miliardow gniotow i hadeerow.
01:15, macracantorhynchus , Chmury/Clouds
Link Dodaj komentarz »
 
1 , 2 , 3 , 4 , 5 ... 35